דפים

יום שני, 1 בספטמבר 2008

Blog day 2008

Blog Day אומנם היה אתמול ואני בדיליי קל... כי, אני בדיליי. כבר שעתיים שאני מנסה לתמצת את הבלוגים הקבועים ברידר שלי לפחות מעשרה, מה שלא עבד. עברתי על הבוקמרקס אבל זה פשוט הוביל לשיטוט ממושך. אני חושבת שזה בלתי אפשרי מבחינתי לתמצת לפחות מעשרה את כמות הבלוגים שאני קוראת ואוהבת, אבל ננסה בכל זאת.

את הבלוג הזה- על ניהול, ארגונים ואנשים של צביקה רול, גיליתי ממש במקרה לא מזמן, דרך לינק ב"עוגיות", אם אני לא טועה. קראתי אותו מההתחלה (כלומר אחורה, את כולו) ולטעמי הוא אחד הבלוגים [בעברית] הכי מדויקים וממצים בכל מה שקשור לפרזנטציות, חווית לקוח, ארגונים וניהול בכלל.

הבלוג של משרד הפרסום שלמור- אבנון- עמיחי Y&R. זה אומנם לא בלוג אישי, אלא קבוצתי, ואפשר אפילו להגיד עליו שהוא בלוג עסקי למרות שיש בו פוסטים אישיים יותר ואישיים פחות וגם הצצה להווי המשרד. אבל חוץ מזה, אני חושבת שהם היו הראשונים לחלוק עם הגולשים את השלבים בדרך לקמפיין/פרסומת/רי- ברנדינג. החל מקמפיין דנונה (שהיה בעיניי הדבר הכי אינטראקטיבי שהיה לנו בארץ, כי אינטראקטיב זה לא באנרים ומיני- סייטס, זה על אינטראקציה עם הלקוח, או לצורך העניין- הצרכן) ועד לפוסטים ישנים יותר ששיתפו לגבי הקמפיין הנפלא של דפי זהב. אני מחבבת במיוחד את הפוסטים על פלנינג ואת פוסטי החוויות מפסטיבל קאן.

IKEA Hacker הוא למעשה התגלמות החלום השוודי שלי. רהיטים מאיקאה, אביזרים מאיקאה ובסך הכל, המון פורמייקה, עץ סנדוויץ' וצבעים שמצטלמים טוב בשמש האירופאית. עד היום לא הצלחתי להבין מי בדיוק אמון על ניהול הבלוג, אבל בתחתית העמוד מצוין במפורש שהבלוג הוא fan-run website - NOT related to IKEA. הבלוג הוא הלייף האקר של חובבי המותג השוודי, במקום עצות לניהול זמן או סידור המייל, תקבלו עיצובים חדשים לרהיטים ואפילו איך להפוך בובת תנין למחזיק USB. אם הבלוג לא שייך לאיקאה, מה שהיה נחשף כבר ע"י גולשים, זו אכן התגלמות החלום של כל איש שיווק. בשלוש מילים: Fan-run website.
למעריצי הארדקור של המותג- רשת חברתית חדשה מבית איקאה ו-
Don't give that look של "לא עוד אחת...", בקרוב במחשב הקרוב אליכם.

הבלוג של Seth Godin. הגורו סת' גודין. את גודין אני מכירה מאז שקיבלתי לפני שנתיים מחבר טוב את הספר Purple Cow. כשהתחלתי להשתמש ברידר גיגלתי אותו במיידית, ומאז הוא שם. אין הרבה מה להגיד עליו, האיש יודע על מה הוא מדבר. עבודת החלומות שלי (לתקופה) היא להיות האסיסטנטית שלו. במשך שתי דקות מחיי ניהלתי עם האיש תחלופת משפטים בפייסבוק ואלה היו שתי דקות מרגשות במיוחד.

MyOpenWallet הוא בלוג של בחורה ניו יורקית המתכנה Madame X, שחולקת עם הקוראים אנקדוטות ומחשבות על התנהלות פיננסית באחת הערים היקרות בעולם. אני מעריכה כל בחורה שמסוגלת לכתוב פוסט שכולל חישובי דייטינג ומסביר אחת ולתמיד למה הסכם ממון. עוד בארסנל- נדל"ן בניו יורק, משכורת שנתית, משכנתאות ושאר מושגים פיננסיים שיכניסו קצת שכל בכל מי שמתכוון לחיות שם בלי להתכלב.

ולא אמרתי מילה על בצק אלים [בישול, צילום], עונג שבת [מוזיקה]
ו-
Chris Brogan, שהוא חומר קריאה מאסט של לפני ריאיון עבודה.

Mission accomplished .

תגובה 1:

omerosen אמר/ה...

אתר איקאה האקר הוא של בחורה אמריקאית שכמו הרבה אנשים מחוץ לשבדיה, חושבת שהמוצרים של איקאה הם טרנדים.

כאן בשבדיה איקאה נחשבת לרשת של מוצרים זולים, לא טרנדים.